Waarmee kunnen wij je helpen?

Bel: 014-960101

Op werkdagen geopend van 09:00 t/m 21:00 uur
Op zaterdagen geopend van 10:00 t/m 16:00 uur

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik de bestelde artikelen verwachten?
Op werkdagen voor 22:00 uur besteld? En zijn alle artikelen voorradig? Dan streven we ernaar dat jouw bestelling dezelfde dag nog wordt verstuurd. In drukke periode kan deze levertijd afwijken. De actuele levertijd wordt altijd gecommuniceerd op de productpagina en in de winkelwagen.

Zodra je bestelling gereed is voor verzending, ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace link. Via deze link kun je de zending volgen. Wanneer een order artikelen bevat die niet voorradig zijn, zullen we de order eerst compleet maken, alvorens deze te versturen.

Mocht je de reeds voorradige artikelen alvast willen ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 014-960101. Houd hierbij klant- en/of ordernummer bij de hand!
Wat gebeurt er als ik op het aflevermoment niet thuis ben?
Wanneer je niet thuis bent op het aflevermoment, proberen de bezorgers het pakket bij de buren af te leveren. Via een notificatie in je brievenbus zie je waar het pakket is afgeleverd. In enkele gevallen komt de chauffeur de volgende dag nogmaals langs voor een 2e poging. Als je dan afwezig bent, wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt afgeleverd, waar je deze op een later moment af kunt halen.
Hoe kan ik een artikel/bestelling retourneren?
In het ontvangen pakket zit een retourformulier. Dit retourformulier bevat een retoursticker. Plak deze op de doos en geef het pakketje af bij een servicepunt van DHL (Nederland) of PostNL (België).

Zoek hier naar DHL servicepunten bij jou in de buurt (Nederland).

Zoek hier naar PostNL servicepunten bij jou in de buurt (België).
Ik ben mijn retoursticker kwijt, wat nu?
Valt het artikel nog binnen de retourtermijn, maar ben je het retourformulier kwijt? Vermeld dan het antwoordnummer op de buitenzijde van het pakketje en geef de retourzending af bij een servicepunt van DHL.

Ben je woonachtig in België? Neem dan contact op met onze klantenservice!

Passa Sports
t.a.v. Afdeling Retouren
Antwoordnummer 10154
5140 VB Waalwijk
Ik heb een klacht over een artikel, hoe kan ik aanspraak maken?
Wanneer je denkt recht te hebben op garantie/vergoeding voor de door jou bestelde artikelen, kun je ons klachtenformulier invullen.

Klik hier voor het klachtenformulier.

We nemen vervolgens binnen 2 werkdagen contact met je op voor de verdere afhandeling van je klacht. Alleen volledig ingevulde klachtenformulieren worden in behandeling genomen.
Wat gebeurt er met mijn waardebon bij een retourzending?
Het bedrag dat je van ons terugkrijgt wordt teruggestort op je rekening of creditcard. Als je (deels) met een waardebon hebt betaald, maken wij een nieuwe waardeboncode voor je aan. Deze nieuwe code kan je terugvinden in de factuur die per mail naar je wordt verstuurd. De code van de oorspronkelijke waardebon is niet langer geldig.

Deskundig Advies

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur & op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur.
  • Bel: 014-960101