Snel zelf regelen



Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een kortingscode of waardebon gebruiken bij de bestelling?

We maken een onderscheid tussen kortingscodes en waardebonnen. Een kortingscode geeft korting op je aankoop en kun je invoeren in je winkelwagentje.


Een waardebon, ook wel giftcard genoemd, is een officieel betaalmiddel. Om deze te gebruiken, kies je bij het afrekenen voor de optie 'giftcard' als betaalmethode. Klik vervolgens op de knop "bestellen en betalen". Hier kom je in een veilige betaalomgeving waar je de 19-cijferige giftcard en bijbehorende pincode kunt invullen.


Heb je een waardebon wat níét bestaat uit 19 cijfers? Dan kun je deze makkelijk omwisselen voor een 19-cijferige code. Dat doe je hier.

Kan ik artikelen toevoegen aan een bestaande bestelling?
Het is helaas niet mogelijk om artikelen aan een bestelling toe te voegen die al is betaald. Het samenvoegen van verschillende bestellingen is helaas ook niet mogelijk. Iedere bestelling wordt afzonderlijk van elkaar voorbereid en verstuurd.
Kan ik een bestelling gratis terugsturen?

Wij werken met een retourportaal waar je je retourzending kan aanmelden. Tijdens het aanmelden van je retour ontvang je voor een gereduceerde prijs van €1,95 een retourlabel van ons. Wanneer je gebruik maakt van deze sticker zal er €1,95 in mindering worden gebracht op je terugbetaling.

Kies je ervoor om het retourpakket niet met het door ons aangeleverde retourlabel retour te sturen, betaal je de eigen verzendkosten van het retourpakket. Er wordt dan geen €1,95 ingehouden op de terugbetaling.

Kan ik een artikel omruilen?

Helaas is het niet mogelijk om een artikel om te ruilen. Mocht je een andere maat of kleur wensen van een artikel, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen. De artikelen die je niet wilt houden, kun je gemakkelijk retourneren via ons retourportaal. Het bedrag van de geretourneerde artikelen zal worden teruggestort. Houd er rekening mee dat je voor het retourlabel een gereduceerde prijs van €1,95 betaalt. Dit bedrag wordt ingehouden op de terugbetaling.

Heb ik mijn bestelling morgen in huis?
De levertijd kan per product verschillen. Artikelen met personalisatie of een releasedatum kunnen een langere levertijd hebben. Daarom communiceren we op de productpagina en in de winkelwagen de verwachtte levertijd die voor dat product van toepassing is. Ook kun je via de track & trace-code, die je ontvangt wanneer wij het pakket hebben verzonden, je pakket volgen.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retourzending?

Je kunt zelf gemakkelijk controleren of je retourpakket al in ons magazijn is aangekomen. In je retour aanmeldbevestiging vind je namelijk de track en trace van het retourpakket.


Zodra we een geretourneerd pakket hebben ontvangen, duurt het maximaal twee weken voordat we je laten weten dat we de retourzending hebben verwerkt en het geld hebben teruggestort. Het teruggeboekte bedrag wordt op dezelfde manier teruggestort als de betaalmethode die je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.


Houd er rekening mee dat wanneer je het retourlabel uit het retourportaal gebruikt er €1,95 wordt ingehouden op de terugbetaling.



Ik heb een vraag over